سال نو مبارك (:

سلام دوستان

اومدم بگم تا يه مدتى نميتونم آپ كنم. اگه خواستين ميتونين تو "خبرنامه" e-mail تونو بدين تا اگه پستى فرستادم بهتون خبر بدم.

من الان دارم براى كنكور ميخونم. تا الان ميتونستم دير به دير شايد، اما آپ كنم. ولى عيد و بعد از عيد بايد بيشتر توجهمو به درس خوندن بدم پس نميتونم اونجورى كه بايد، بنويسم.

با خودم گفتم از تير به بعد دوباره يه سرو سامانى به اين وبلاگ ميدم با اين تفاوت كه اين بار ميخوام جدى تر عمل كنم. ميخوام واقعا يه حركتى بتونم در اين باره كرده باشم.

شايد تا تير كه كنكورمه 1 يا 2 تا پست بنويسم اما همينجا جلوى اين حضار (!) بهتون قول ميدم كه بعدش اين وبلاگو تبديل كنم به صداى مكتوب شمايى كه همدرد مايى.


پس تا بعد،

مراقب خودتون باشين.

دوستدار شما... "من"

 

 

سال نوتونم مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارك ك ك ك ك ك ك ك ك *:


"من" اميدوار است 1390 سالى سرشار ازو و و و مهمتر از همه و بدور ازو و و و بدتر از همه براتون باشه! (:




نظرات شما عزیزان:

Mahshid
ساعت12:33---7 خرداد 1390
سلام!!!انشااللّه که کنکــــور قبــــول شی
اگه تونستی حتما حتما حتما حتما بم بسر!!!


دختر خوشگل
ساعت20:15---8 فروردين 1390
salam
be weblog man biayd va dar nazar sanji weblog sherkat kunid ba tashakor modir weblog


دختر خوشگل
ساعت19:47---28 اسفند 1389
salam
eydet mobarak
bebakhshid beto nemidadam akhe webet nemiomad gofty dorostesh kardam omadesh
omidvaram narahat nashude bashi
byeeeeeeeeeeeee


T مثل تبسم زیبای خدا
ساعت10:57---27 اسفند 1389
سلام عزیزم
خوبی خبری ازت نیست؟؟!!!!
چشم درستش میکنم
ایشالا کنکورتو خوب بدی و امسال بهترین دانشگاه قبول بشی
راستی میشه یکم از خودت بگی؟
بچه کجایی چند سالته...؟؟
ببخشید من یه خورده که نه ولی فضولم


امیدوارم امسال سال خیلی خوبی واسه خودت واسه خونوادت مخصوصا پدر ومادرت باشه
خوشحال شدم اومدی
قربون شکلت برم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:سال نو, 1390, كنكور, خبرنامه,, |

 

خرید اینترنتی

دانلود

دانلود